KLUBBMESTERSKAPET 2019

Postet av Nordre Follo Orientering den 11. Jun 2019

K L U B B M E S T E R S K A P

Vi inviterer alle klubbens medlemmer og rekrutter og deres familier til klubbmesterskap ved Sandbukta

Sandbukta ligger mellom Bestemorstranda og Ingierstrand. Det er muligheter for en dukkert i fjorden. Ta gjerne med campingstol! Etter løpet, ca. kl. 19:30 – 21.00 blir det servering (pizza, brus, kaffe og kake) og premieutdeling. Det blir premier til alle.

Tid:

Onsdag 19. juni 2019 kl.  kl. 17.30.

Sted:

Sandbukta.

Parkering:

Ca. 200 m sør for Sandbukta.

Kart:

Hvitebjørn, utgitt 2011, målestokk 1:10000, ekv 5 m.

Start:

Første start kl. 18:00, start og mål er ved samlingsplass.

Løyper:

Løyper og klasseinndeling tilpasses de påmeldte. Det vil bli løyper for både etablerte o-løpere (A og C nivå) og nybegynnere, og det blir også et aktivitetstilbud i form av poster rundt samlingsplass for de minste barna.

Deltakelsen er gratis, men vi må av hensyn til løyper og matinnkjøp ha påmelding innen søndag 16.  juni til anne.marit.farden@gmail.com eller på sms 905 89 876.

Oppgi navn og klassen du vanligvis løper i, eller bare alder for nybegynnere. Dersom noen vil delta bare på løpet eller bare på samlingen, må dette oppgis.

Ta med EKT brikke hvis du har (men det er ikke nødvendig å oppgi brikkenummer ved påmelding). Vi har EKT-brikker og kompass til utlån til de som ikke har.

Løypelegger er Dag Amundsen og løpsleder Sissel Olaisen

Velkommen!