Lakenskrekk møter Morgenfrisk

Postet av Nordre Follo Orientering den 24. Mar 2024

Morgenfrisk i Follo 2024 starter med et smell med i alt 35 løyper fordelt på fire løp. Dette er mulig fordi vi benytter løypene som Håvard har hatt ute hele vinteren som del av det fantastiske opplegget med Lakenskrekk! Alle som har dristet seg ut i disse løypene vil få poeng i Morgenfriskserien også! Men nå slår vi på stortromma og annonserer disse løypene til en siste innspurt frem mot 30. april. Vi håper dere alle får mange fine turer i krevende løyper, både om natten og om på dagen. Dere finner mer informasjon og kart med løyper her:

Morgenfrisk #1 - Ingierstrand: Eventor - Arrangementsinformasjon: Lakenskrekk i Follo - Ingierstrand m. Morgenfrisk #1 (orientering.no)

Morgenfrisk #2 - Paddetjern: Eventor - Arrangementsinformasjon: Lakenskrekk i Follo - Paddetjern m. Morgenfrisk #2 (orientering.no)

Morgenfrisk #3 - Bøleråsen: Eventor - Arrangementsinformasjon: Lakenskrekk i Follo - Bøleråsen m. Morgenfrisk #3 (orientering.no)

Morgenfrisk #4 - Granerud: Eventor - Arrangementsinformasjon: Lakenskrekk i Follo - Granerud m. Morgenfrisk #4 (orientering.no)

Skautraversesongen er i gang

Postet av Nordre Follo Orientering den 23. Mar 2024

Alle vårpostene, med unntak av turen på Smerta, er nå på plass i skogen:

Svartskog - Blå vårtur fra Oppegård kirke, post 9-16

Vientjern - Rød vårtur fra Granerud, post 25-32

Bukkesti - Blå vårtur fra Paddetjern, post 33-40

Nøstvedtmarka - Blå barnetur fra Hebekk, post 87-92 og Blå vårtur fra Oppegård stasjon, post 17- 24.

Grønliåsen - Blå barnetur fra Prinsdal Idrettspark, post 81-86

Kantoråsen - Blå vårtur fra Ekornrud, post 1-8

Vårturen på Smerta blir først satt ut etter påske, det er fortsatt mye snø i terrenget der.

Sakspapirer for årsmøtet den 6/3 -2024

Postet av Nordre Follo Orientering den 26. Feb 2024

Hei

Sakspapirer til årsmøtet finnes her: https://www.nfollo.no/storage/files?uid=1100207756&pfi=83910

De kan lastes ned om ønskelig.

Årsmøte for Nordre Follo Orientering 6.03.2024

Saksliste:

1. Godkjenne de stemmeberettigede.
  2. Velge dirigent(er).
  3. Velge protokollfører(e).
  4. Velge to medlemmer til å underskrive protokollen.
  5. Godkjenne innkallingen.
  6. Godkjenne saklisten.
  7. Godkjenne forretningsorden.
  8. Behandle årsrapport 2023 med vedlagt statistikk for deltakelse i konkurranser
  9. Behandle regnskap med noter 2023 og kontrollutvalgets beretning
  10. Behandle innkomne forslag.
  11. Langtidsplan 2024 – 2028
  12. Medlemskontingent 2024.

Medlemskontingenten ble sist vedtatt på ekstraordinært årsmøte 27.mai 2019. Styret foreslår ingen endringer av medlemskontingenten for 2024. Medlemskontingenten blir da:

For enkelt medlem, Kr. 300,- per år.

For familiemedlemskap kr. 300 for første medlem + kr. 100,- for hvert nytt familiemedlem per år. Barn regnes som familiemedlem til fylte 25 år.

1. Vedta budsjett 2024.
  2. Behandle organisasjonsplan 2024

Nytt styre kan bli enige om en annen fordeling av arbeidsoppgavene.

1. Valg.

Nestleder

Kasserer

1 styremedlemmer; leder mosjons utvalg

(ikke på valg: leder, leder sportslig utvalg, leder arrangements utvalg)

Det skal også velges:

Kontrollutvalg med 2 medlemmer og 1 varamedlem

Minst 2 utvalgsmedlemmer til i Sportsligutvalg, arrangements utvalg og mosjonsutvalget

Minst 3 medlemmer i kartkomiteen

Valgkomite for «Nordre Follo Orientering» med minst 3 medlemmer

Oppnevne representanter til AOOK kretsting og Nordre Follo idrettsråds årsmøte.

1. Æresmedlemmer

Utnevning av æresmedlemmer iht. LOV FOR NORDRE FOLLO ORIENTERING §3 (3)

Erlend Rehn

epost: erlendr4(krøllalfa)online.no

Årsmøte 2024

Postet av Nordre Follo Orientering den 9. Jan 2024

Det innkalles herved til årsmøte onsdag 6.mars 2024 kl. 19.30 i Langhus speiderhus, Bølerveien 6.

Dørene åpner kl 19:00 (tid satt pga trening og annen ukedag ikke tilgjengelig på Speiderhuset)

Forslag til saker fra medlemmene som ønskes behandlet på årsmøtet må være styret v/leder Erlend Rehn i hende senest 2 uker før årsmøtet dvs. onsdag 21. februar 2024.

Fullstendig saksliste med dokumenter vil være tilgjengelig for medlemmene en uke før møtet, se www.nfollo.no

Regler for innkalling til årsmøte:

Vi minner også om muligheten til æresmedlemskap jmf LOV FOR NORDRE FOLLO ORIENTERING §3 PKT 3. Her er det satt en frist 20. januar. https://www.nfollo.no/storage/Preview?id=24c6bf97-c26d-4445-9488-6c285f023cf2

Erlend Rehn

epost: erlendr4(krøllalfa)online.no

Velkommen til trening fra onsdag 3. januar

Postet av Nordre Follo Orientering den 1. Jan 2024

Godt Nytt År!

Vi starter opp trening onsdag 3. januar.

Innetrening kl 1800-1900 i gymsal på Hebekk skole for barn og ungdom. Jon B og Henrik er trenere. Vi oppfordrer til å ta med venner, søsken etc.

Utetrening kl 19.05 fra parkeringsplass Hebekk skole for alle aldre. Bakkeintervall ledet av John Ytternes. Husk refleksvest og egnet fottøy.

Dette opplegget går onsdager frem til påske med unntak av vinterferie i uke 8.

Still gjerne i klubbtøy på treningene!

Ta kontakt med Jon (jbs@jbsande.com) eller John (John.Ytternes@servi.no) om dere lurer på noe.